30632
Status dostępności:
Filia Podwilcze - Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 257-279. Indeksy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Przedstawienie światowych badań porównawczych dotyczących kształcenia niepełnosprawnych. Wskazanie statusu, źródeł etycznych i prawnych idei inegracyjnego kztałcenia niepełnosprawnych we współczesnej kulturze Zachodu. Omówienie sposobów radzenia sobie z integracyjnym kształceniem niepełnosprawnych przez nowoczesne systemy szkolne. Charakterystyka funkcjonowania modelowych szkół integracyjnych w Japonii, Danii, Niemczech i we Włoszech. Książka przydatna dla studentów kierunków pedagogicznych, pedagogów specjalnych oraz nauczycieli zainteresowanych integracją niepełnosprawnych i osób zajmujących się pedagogiką porównawczą.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej