30408
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodruk 9. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym.
Status dostępności:
Filia Rogowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 338 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik dla nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej